5.0
gebaseerd op 1 reviews

Top, barber luisterde goed naar wensen. Zeer tevreden met resultaat. Mooi opgeschoren, hele nette overgang. Aanrader! Vriendelijke vent!

Ramon - ongeveer een maand geleden