Top, barber luisterde goed naar wensen. Zeer tevreden met resultaat. Mooi opgeschoren, hele nette overgang. Aanrader! Vriendelijke vent!
Ramon
-
ongeveer een maand geleden
Top, barber luisterde goed naar wensen. Zeer tevreden met resultaat. Mooi opgeschoren, hele nette overgang. Aanrader! Vriendelijke vent!